Canvis en l’administració del menjador, d’extraescolars… reunió informativa, el 12 de juny
Us informem que el curs que ve hi haurà importants canvis pel que fa a la gestió i organització de l’AMPA, especialment perquè no hi haurà la figura de secretària que des de fa anys ocupa la Maise. Estem treballant en un nou model organitzatiu en què s’externalitzarà una part de les tasques que fins ara desenvolupava ella.
Vinculat a això, heu rebut una circular amb un formulari de l’empresa Aramark, que gestiona el menjador, i que heu d’emplenar amb les vostres dades i facilitar així aquest traspàs de tasques. Aquest formulari s’ha d’entregar al despatx de la Maise fins el 20 de juliol.
Per explicar-vos exactament el nou funcionament, hi haurà una reunió informativa el dia 12 de juny, a les 16 h.
Us preguem la màxima assistència perquè, quan comenci el curs, tots tinguem el màxim d’informació sobre els nous procediments.