Recull de documentació per preparar el curs vinent: inscripcions, socialització, etc.

Aquests dies heu rebut, a les motxilles dels vostres fills i filles, un seguit de documents referents al curs que ve. Per tal de poder-los descarregar en cas que ho necessiteu, us els adjuntem recollits. Si veieu algun petit canvi respecte als que teniu a la motxilla, aquesta és la versió definitiva.

Si teniu dubtes sobre algun d’aquests documents, podeu escriure a ampatorrentdenmelis@hotmail.com. Per qualsevol gestió presencial, l’horari d’atenció al despatx de l’AMPA del 25 al 28 de juny serà de 9 a 11.45 h (el despatx estarà tancat a les tardes).

A banda d’aquests documents, recordeu que cal tornar a emplenar i entregar el full d’Aramark per fer ús del servei de menjador escolar.

Us demanem que respecteu els terminis i seguiu les indicacions per cada tràmit

per tal d’evitar que el despatx de l’AMPA al setembre es converteixi en això:

 

 

 

 

Nova graella d’extraescolars 2019-2020:

 

Anuncis