Curs català per a mares i pares

Un curs més es posa en marxa la possibilitat d’aprendre català al Torrent d’en Melis. Es començarà amb el nivell B1 (nivell elemental), el qual permet a l’aprenent tenir un domini en l’ús de la llengua que li permeti dur a terme les tasques i les situacions socials de comunicació pròpies de la vida quotidiana.

L‘inici de les classes serà el 4 de novembre d’aquest any i finalitzaran el 27 de gener del 2020. En total es faran 20 sessions. Els dies que s’impartiran les classes seran els dilluns i dimecres de 16h.45′ a 19h a l’escola. Les classes són gratuïtes i impartides per un professor del CNL (Centre de Normalització Lingüística) amb la col·laboració de l’AMPA.

El català és una de les llengües de la Unió Europea parlada per més de tretze milions de persones.  Anima’t a ser part tu també!!!

Dimarts 22 d’octubre hi ha una reunió informativa a l’escola per a la gent interessada en fer el curs de català B1, a les 17h.