Taller SCRATCH

El programa Scratch és un llenguatge de programació visual creat per l’Institut Tecnològic de Massachusetts que ajuda a ensenyar a programar a adolescents, nens i adults. S’ha elaborat perquè els més joves puguin pensar de manera creativa, treballar en grup i raonar sistemàticament.

 

Un dels principals avantatges d’aquest programa és que és fàcil d’usar, versàtil i divertit. Per això ho usen nens, adolescents, acadèmics, professors. S’usa per a crear històries interactives, presentacions, vídeos musicals, jocs, art digital i molt més, coses que poden ser utilitzades per a aprendre molt millor qualsevol idioma d’una forma original.

 

La comissió d’extraescolars ha preparat un taller gratuït pel 29 de novembre on s’ofereix la possibilitat d’assistir a un dels següents torns: de 16h:45′ a 17:35′ i de 17:35′ a 18h:15′. 

Per poder assistir al taller és necessari passar pel despatx de l’AMPA i apuntar-s’hi. Només per alumnes de 3r a 6è curs.

El taller tindrà lloc a l’aula d’informàtica.

🔴ACTIVITAT CANCELADA