Comissió de menjador
És la comissió que vetlla perquè els nostres fills i filles puguin gaudir d’una bona alimentació a l’escola i un bon temps de lleure posterior.
Què fem?
- Controlem i revisem els menús perquè compleixin els objectius nutricionals i que siguin equilibrats.
- Controlem que es compleixin els objectius educatius i pedagògics marcats.
- Fem el seguiment continu del funcionament del menjador i del temps de pati per detectar incidències i posar-hi solucions.
- Vetllem pel compliment del “Pla de funcionament de menjador”, aprovat cada curs.
- Canalitzem els comentaris, queixes i propostes que els pares i mares puguin tenir.
- Mantenim relació contínua amb l’empresa proveïdora del servei de menjador i temps de pati per estar al dia de qualsevol aspecte important.
- Negociem les condicions contractuals amb les empreses proveïdores dels serveis.
- Controlem les altes i baixes dels usuaris fixos i esporàdics.
- Dinem al menjador ocasionalment, per comprovar la qualitat dels menús i els aliments, i comprovar les dinàmiques dels monitors tant a l’hora del dinar com al temps de pati.
- Els pares i mares que ho desitgin, mitjançant la petició al correu del menjador que figura més a baix, poden venir a menjar i veure el funcionament del servei
Contacte:
menjador@ampatorrentdenmelis.cat
Aquest és el correu de la comissió de menjador de l’AMPA. Hi podeu escriure per demanar informació, consultar dubtes, fer propostes o suggeriments sobre aquesta temàtica, etc. Els membres de la comissió us respondran tan aviat com sigui possible.
També disposeu del següent correu electrònic per agilitzar gestions relacionades amb el MENJADOR en horari de 9h.30′ a 12h. de dilluns a divendres:
amer-anna@aramark.es